تسمه های دو سر حلقه(Webbing Slings)

  • تمام پلی استر
  • کشیدگی کم
    • ضریب اطمینان بالا

تسمه دو سر حلقه

جدول جزییات تسمه دو سر حلقه

تسمه های مدور(Round Sling)

  • تمام پلی استر
  • کشیدگی کم
    • ضریب اطمینان بالا

تسمه مدور

جدول جزییات تسمه مدور

تسمه مدور

جدول جزییات تسمه مدور

تسمه های دوبل ۱ تا ۱۰ تن ویژه حمل بار و جابجاسازی کالاهای خطرناک، وزین و حساس که  نباید صدمه ای به بدنه آن ها در صورت  جابجایی وارد شود، استفاده می شوند و دارای عرضهای گوناگون و در طولهای متنوع و بصورت دولا یا همان دوبل تولید می شوند. عموما توسط دستگاه های بافنده ی صنعتی، تسمه ها تولید می شوند. تسمه های حمل بار ساخته شده از الیاف نایلونی یا پلی استر هستند. بازرگانی محمود قراچورلو عرضه کننده انواع تسمه های دوسر حلق در ایران است

تسمه تسمه های دوسر حلقه تسمه های دوسر حلق mgtrade12

تسمه انتقال قدرت پلی آمید چرمی

تسمه های انتقال نیرو با ضخامت ها و انواع متنوع بوسیله متخصصین و کارشناسان توسعه یافته و در معتبرترین شرکت های اروپایی ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام خاص و متخصص در ماشین آلات صنعتی بوده و با شرایط کاری تسمه انتقال نیرو مطابقت دارند.

سه گروه از تسمه های انتقال نیرو شامل:

  • در مکان هایی که قدرت بیشتر است تسمه انتقال نیرو با لایه پلی آمید مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در جاهایی که سرعت بالا است تسمه انتقال نیرو با لایه نخ پلی استر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در قدرت و سرعت بالا تسمه انتقال نیرو با لایه پلی آمید به همراه نخ پلی استر  به طور همزمان مورد استفاده قرار می گیرد.

تسمه های انتقال نیرو با سه گروه ذکر شده در بالا در صنعت نساجی کاربرد فراوانی دارند. در صنایع دیگری مانند کاشی سازی، چاپ و بسته بندی، قالب سازی به ویژه قالب کفش، سنگ و گرانیت، نفت و پتروشیمی و حتی در ماشین های متعادل کننده چرخ خودرو، ریسندگی و بافندگی و … استفاده می شود. نوع دیگری از تسمه محرک با شکل و انعطاف منحصر به فرد به نام تسمه کششی وجود دارد که همانطور که از نامش پیداست تا حدی کشیده می شود.

تسمه تسمه های دوسر حلقه تسمه های دوسر حلق mgtrade2

در آخر

بازرگانی محمود قراچورلو وارد کننده و فروش انواع تسمه های دوسر حلقه برای صنایع دریایی، نظامی، ورزشی، خدمات ایمنی و مصارف عمومی است. این محصول از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است تا در سالهای آینده در خدمت شما باشد. با استفاده از تکنولوژی روز و با توجه به مشتریان طراحی شده است. بازرگانی محمود قراچورلو نیازهای شما را برآورده می کند و کیفیت عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد.