هوک های چشمی (S)

  • دارای ظرفیت 1 تن تا 150 تن
  • دارای طراحی فورج و گرمادیده بصورت کربن استیل، فولادی آلیاژی
    • دارای گالوانیزه گرم و عمیق یا رنگ شدگی جهت جلوگیری از خوردگی
    • طراحی بر اساس استانداردهای ABSوASME
      • دارای ضریب طراحی 5:1 برای کربن استیل و 1:4 برای فولادی آلیاژی

هوک چشمی

جدول جزییات هوک های چشمی

قلاب ها دارای انواع مختلفی هستند و شکل های مختلفی دارند که  جهت جابجایی کالاها مورد استفاده قرار می گیرند. قلاب s چشمی از پرکاربرد ترین وسایل صنعتی به شمار می رود.به دلیل امنیت بالایی که دارند کاربرد بسیاری نیز دارند و در بیشتر صنایع و کار ها استفاده می شوند. به دلیل پر کاربرد بودن این قطعه انواع زیادی از آن ها تولید و وارد بازار شده اند. لازم به ذکر است که این وسیله بیشتر در اسلینگ سیم بکسل ها استفاده می شود. زنجیرها ، قلاب  و قرقره ها از آن دسته کارهایی هم هستند که قلاب چشمی بیشتر در آن ها استفاده می شوند.

کربن استیل یا فولادی آلیاژی مواد تشکیل دهنده این قلاب چشمی  می باشد. معمولا این قلاب به صورت گالوانیزه گرم و عمیق یا به صورت رنگ شده جهت جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی تولید و عرضه می شود.اين وسيله یک ضامن را به همراه دارد که یک بست سبب محکم شدن این وسیله شده است.

هوک های چشمی (S) هوک های چشمی (s) هوک های چشمی (S) back2

قلاب اس چشمی دارای قابلیت تعویض است.

هنگام استفاده از قلاب s چشمی این موارد را رعایت کنید:

  1. قلاب ها ظرفیت مجازی دارند که بیشتر از آن نباید از آن ها کار کشید.
  2. قلاب باید دقیقا در مرکز ثقل قرار بگیرد تا دچار نوسانات جانبی نشوند.
  3. استفاده از این وسیله در پشت بار کار صحیحی نیست
  4. انجام هرگونه تعمیرات بر روی ابزار، باید توسط افراد متخصص صورت بگیرد.

از انواع قالب های چشمی s  می توان به مواردی همچون ضامن دار، ضامن دار گردان، ضامن دار پین خور، دانه گیر پین خور و ضامن از بغل پین خور اشاره کرد.

قابلیت چکش خواری بالا جزو ویژگی هایی است که مواد اصلی تشکیل دهنده این وسیله باید داشته باشد. اگر نیاز به تست کردن این ویژگی می باشید باید از آزمون سختی فلز استفاده كنيد. از برندهای خوش نامي كه تولید کننده این ابزار با کیفیت بالا می باشند می توان به شرکت کروزبی آمریکا اشاره کرد. که انواع قلاب های جشمی در بازرگانی محمود قراچورلو موجود می باشند.

هوک های چشمی (S) هوک های چشمی (s) هوک های چشمی (S) back1

در آخر

همانطور که اشاره شد قلاب های جرثقیل چشمی ، وسیله ای متداول برای گرفتن و بلند کردن بارهایی هستند که بالابر یا جرثقیل از آن استفاده می کند. قلاب های جرثقیل بالابر معمولاً  به یک قفل ایمنی مجهز می شوند تا اطمینان حاصل شود که سیم بکسل یا زنجیر روی قلاب جرثقیل به درستی قرار گرفته است و  ایمنی را تضمین می کند.  سازندگان قلاب قبل از عرضه قطعه به مصرف کننده و عرضه آن در بازار پس از تایید موظفند عملیات را مطابق با استانداردهای قابل اجرا، فرآیند ساخت و مواد مصرفی انجام دهند.

بازرگانی محمود قراچورلو وارد کننده انواع قلاب در سایز ها مختلف است. این محصول از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است تا در سالهای آینده در خدمت شما باشد. با استفاده از تکنولوژی روز و با توجه به مشتریان طراحی شده است. بازرگانی  محمود قراچورلو  نیازهای شما را برآورده می کند و کیفیت عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد.