نمایندگی انحصاری سیم بکسل گوستاولف آلمان در ایران

با شعار “ارتباط با جهان از طریق کیفیت و امنیتگوستاولف آلمان به تولید انبوه سیم بکسل در رده های کاربری مختلف در آلمان و ۷ نقطه دیگر جهان رسید. کاربرد سیم بکسل گوستاولف در بخش های آسانسور، کشتی سازی، معماری، اتوماسیون و صنایع تولید کننده تجهیزات صنعتی و خانگی است گوستاولف آلمان با بیش از ۱۰۰ سال سابقه مستمر و موفق در تولید انواع سیم های فولادی و استفاده از فناوری های مدرن، گامی در جهت نوسازی و بهبود کیفیت برداشته است. بازرگانی قراچورلو با سال ها تجربه در زمینه فروش سیم بکسل، موفق به دریافت نمایندگی انحصاری فروش سیم بکسل گوستاولف آلمان شد.

gosta1 نمایندگی انحصاری سیم بکسل گوستاولف آلمان نمایندگی انحصاری سیم بکسل گوستاولف آلمان در ایران gosta1

سیم بکسل گوستاولف و تاریخچه آن

شرکت آلمانی Gustavolf که فعالیت خود را در زمینه تولید سیم بکسل در سال ۱۷۳۷ آغاز کرد، در سال ۱۸۸۷ به طور رسمی به عضویت انجمن تولیدکنندگان صنعتی آلمان درآمد. در سال ۱۹۱۲ کارخانه را به منطقه گوترسلو منتقل کرد و محل کارخانه و حجم تولید را گسترش داد تا تولید سیم بکسل به ویژه سیم حفاری را در بر گیرد. در سال ۱۹۳۶ شرکت آلمانی Gustavolf، با ثبت اختراع بافت سیم بکسل کارآمد به نام PAWO، به کاهش غلظت تنش در طول سیم بکسل و در نتیجه بهبود کیفیت این قسمت صنعتی کمک کرد. در سال ۱۹۹۱، بعد از اتحاد آلمان شرقی و غربی، با بازگشایی تأسیسات تولیدی در آلمان شرقی در منطقه نبرا و افزایش عوامل تولید و فروش در اروپا، در جهت جهانی شدن گام برداشت.

مزایای سیم بکسل گوستاولف آلمان

برخی مزایای استفاده از سیم بکسل گوستا آلمان عبارتند از:

  • تنوع بالای تولیدات آن
  • کیفیت و طول عمر بالای سیم بکسل گوستاولف

مشخصات سیم بکسل گوستاولف اصل

اولین ویژگی سیم بکسل گوستاولف وجود یک نوار سبزرنگ بر روی سطح استرند های بیرونی است. البته سیم بکسل گوستاولف را از پلاک روی قرقره آن  که حاوی اطلاعات عمومی  و مشخصات فیزیکی نیز قابل تشخیص است.

نمایندگی انحصاری سیم بکسل گوستاولف آلمان نمایندگی انحصاری سیم بکسل گوستاولف آلمان در ایران

تفاوت سیم بکسل گوستاولف اصل با نمونه های چینی

واضح است که با ظهور محصولات طراحی چینی در بازار، تشخیص محصولات چینی و اصلی گوستاولف با توجه به عناصر ظاهری محصولات گوستاولف بسیار دشوار شده است، زیرا در برخی موارد حتی نمایندگی های معتبر Gustavolf  با محصولات جانبی و… ساخت چین سعی در فروش محصولات تقلبی به جای محصولات اصلی را دارند. با توجه به قیمت بالا و عمر مفید خوب طناب بکسل گوستاولف، فروش محصولات جانبی چینی که از نظر ظاهری بسیار شبیه به محصولات اصلی هستند، متأسفانه به دلیل مزایای مالی زیاد تفاوت قیمت بسیار بالا آن، صرف نظر از نگرانی های ایمنی است. بازرگانی محمود قراچورلو آمادگی خود را برای مشاوره رایگان خریداران به منظور تشخیص سیم بکسل اصلی گوستاولف از تقلبی اعلام می کند.

نماینده رسمی و اصلی فروش سیم بکسل گوستاولف آلمان در ایران

  سیم بکسل گوستاولف با استحکام کششی بالا، وزنی بسیار کم و عمری طولانی طراحی شده است. علاوه بر این سیم بکسل گوستاولف از فولادی بسیار ناب ساخته شده است که در محیط زیست قابل بازیافت می باشد. نمایندگی فروش سیم بکسل گوستاولف آلمان می گوید: برای سیم بکسل گوستاولف با تضمین راه حل بهینه عمری طولانی در نظر گرفته شده است. سیم بکسل گوستاولف انواع گوناگونی دارد .از جمله این سیم بکسل گوستاولف ،سیم بکسل برای آسانسور(سیم بکسل نازک – PAWO F3 – PAWO F7 – PAWO F7S – و…) ، سیم بکسل برای جرثقیل، سیم بکسل های ویژه با هادی الکتریکی برای سیستم عامل های تعمیر و نگهداری، سیم بکسل RTS تنیدگی سیستم، لوازم جانبی سیم بکسل.

 من حیث المجموع بازرگانی قراچورلو نمایندگی فروش سیم بکسل گوستاولف آلمان در ایران با داشتن تمامی محصولات این شرکت آلمانی کمک بزرگی در این صنعت به هموطنان ارزشمند کرده است.

سیم بکسل اصل گوستاولف چه مشخصاتی دارد؟
چگونه بفهمیم سیم بکسل اصل آلمان است؟
فرق سیم بکسل آلمان با نمونه های چینی چیست؟
نماینده گوستاولف آلمان را از کجا تشخیص دهیم؟

اینها سوالاتی است که اکثـر همکاران ما راجع به سیم بکسل های گوسـتاولف با خود زمزمه می کنند

۱٫ مشخصات ظاهری:

سیم بکسـل گوستاولف آلمان دارای مشخصات ظاهـری است که وجـه تمایز آن نسبت به سیم بکسل های دیگر است:
*یک خط ممتد سبـزرنگ (در مدل PAWO F10 سفید رنگ) روی سطـح سیم بکسل وجود دارد که به نصاب سیم بکسل کمک می کند، سیم بدون تاب نصب شود.
*رنگ سطح سیم بکسل های گوستاولف اصل خاکستری بوده و طلایی نیست!نمایندگی انحصاری سیم بکسل گوستاولف آلمان نمایندگی انحصاری سیم بکسل گوستاولف آلمان در ایران 1

*همانند شکل زیر سیم بکسل های گوستاولف اصل آلمان با مغـزی کنفی، یک رشته الیـاف مصنوعی سبـز رنگ در میان خود دارند که شکل آن به صورت یک تور ماهیگیـری می باشد.

نمایندگی انحصاری سیم بکسل گوستاولف آلمان نمایندگی انحصاری سیم بکسل گوستاولف آلمان در ایران 2 نمایندگی انحصاری سیم بکسل گوستاولف آلمان نمایندگی انحصاری سیم بکسل گوستاولف آلمان در ایران 3

رشته های داخلی سیم بکسل گوستاولف اصل آلمان نمایندگی انحصاری سیم بکسل گوستاولف آلمان نمایندگی انحصاری سیم بکسل گوستاولف آلمان در ایران
*سیم بکسـل گوستاولف اصـل آلمان هیچگونه نواری با عنوان Made in Germany یا Gustav Wolf و یا Made in Gustav wolf ندارد! هیچ سیم بکسل نوارداری ساخت آلمان نمی باشند.

۲٫ ارائۀ گواهینامه:

پس از خرید سیم بکسل گوستـاولف اصل آلمـان، فروشنده موظف است گواهیـنامه (Certificate) آن را به خـریدار تحویـل دهد.

گواهینامه نمایندگی سیم بکسل گوستاولف اصل آلمان نمایندگی انحصاری سیم بکسل گوستاولف آلمان نمایندگی انحصاری سیم بکسل گوستاولف آلمان در ایران

 برای سفارش محصولات با نمایندگی انحصاری فروش سیم بکسل گوستاولف آلمان در ایران با بازرگانی قراچورلو تماس بگیرید.