در اتصالات جرثقیل های برقی از سیم بکسل جرثقیل  استفاده می شود که نوع سیم بکسل بیشتر با ساختار شش رشته ای تولید و عرضه می‌شود.  سیم بکسل نتاب مورد استفاده در تاور کرین ها با سیم بکسل جرثقیل تفاوت زیادی دارد، چون ارتفاع لیفتینگ یا بلند کردن در تاور کرین ها خیلی زیاد است و کنترل بر روی بار در حال بالابردن  وجود ندارد، اما در جرثقیل های برقی که از سیم بکسل جرثقیل استفاده می شود، سیم بکسل برحسب تداول برای بالابردن بار تا اتفاقات کوچک حداکثر تا ۲۰ متر به طبق معمول استفاده می شود مسلما در وینچ های سقفی برای حمل کردن بار در ساختمان نیز از آن استفاده می شود. بازرگانی محمود قراچورلو اولین و بزرگترین وارد کننده سیم بکسل جرثقیل برای مشترین عزیز است. شرکت گوستاوولف در زمینه تولید انواع سیم بکسل دارای شهرت جهانی بوده و همچنین این شرکت در ساخت انواع سیم بکسل جرثقیل به عنوان یک منبع مهم بین المللی  شناخته شده است و محصولات آن در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش انواع سیم بکسل های جرثقیل و بالابرهای برقی  سیم بکسل جرثقیل سیم بکسل جرثقیل

فروش انواع سیم بکسل های جرثقیل و بالابرهای برقی

اپراتورهای انواع جرثقیل و بالابرهای برقی در سرتا سر جهان به دلیل داشتن تجربه کار طولانی با شرکت گوستاوولف در زمینه سیم بکسل جرثقیل به این شرکت اعتماد کرده و از سیم بکسل های مختلف این شرکت که درای کیفیت بسیار عالی است استفاده می کنند، در ادامه مطالب به قابلیتهای سیم بکسل جرثقیل تولید شده در شرکت گوستاوولف می پردازیم .

بازرگانی محمود قراچورلو به عنوان نماینده رسمی و تایید شده  شرکت گوستاوولف آلمان، تمامی محصولات این شرکت را با قیمتهای واقعی و دارای گواهینامه های معتبر این شرکت مبنی بر اصل بودن تمامی محصولات ، به تمامی خریداران محترم ارائه مینماید.

انواع سیم بکسل های جرثقیل شرکت گوستاوولف سیم بکسل جرثقیل سیم بکسل جرثقیل

جهت مشاهده آدرس بازرگانی محمود قراچورلو در وبسایت رسمی گوستاولف اینجا را کلیک کنید و روی نام ایران کلیک کنید.

انواع سیم بکسل های جرثقیل شرکت گوستاوولف :

۱ -PAWO 819W

PAWO_819W سیم بکسل جرثقیل  سیم بکسل جرثقیل سیم بکسل جرثقیل PAWO 819W

سیم بکسل جرثقیل (PAWO 819W) دارای ۸ رشته بوده و در رشته های بیرونی از روش وارینگتون جهت تولید استفاده شده است، با توجه به کشش بسیار کم این طناب فولادی بسیار ایده عال برای استفاده در آسانسورهای هیدرولیکی بوده و از وزن بالای خود میتواند برای جبران استفاده شود.

خصوصیات :

  • قابلیت استفاده در حلقه های متعدد
  • مقاوم در برابر سایش
  • عمر طولانی
  • بسیار انعطاف پذیر
  • نیرو گسیختگی بالا
  • حداقل بار شکستن بالا

۲ – PAWO 836WS

PAWO_836WS سیم بکسل جرثقیل  سیم بکسل جرثقیل سیم بکسل جرثقیل PAWO 836WS

سیم بکسل جرثقیل (PAWO 836WS) را به عنوان سیم بکسل ویژه فولادی شناخته شده است ، روش ساخت و تعداد رشته های این محصول همانند PAWO 819W است.

خصوصیات :

  • قابل استفاده در تعداد قرقره های بالا
  • کش سانی کم
  • نیروی گسختگی بالا
  • بسیار انعطاف پذیر
  • مقاوم در برابر سایش
  • عمر طولانی

انتخاب سیم بکسل جرثقیل:

انتخاب سیم جهت بالابر یا وینچ بسیار مهم است در اصطلاح بافت چپ گرد که با حرف s و بافت راست گرد را با حرف z نشان می دهند و در صورت انتخاب اشتباه سیم بکسل در ردیف های انتهایی درام بالابر سیم بکسل باد کرده و باعث شکستگی رینگ هدایت سیم بکسل می شود.

انتخاب سیم بکسل مناسب برای جرثقیل سیم بکسل جرثقیل سیم بکسل جرثقیل

موارد کاربرد سیم بکسل در صنعت بسیار وسیع است. در هر حال سیم بکسل هم بعنوان طناب هاب فولادی قدرتمند کاربرد دارد که در معادن مورد استفاده قرار می گیرد و هم بعنوان فولادی ظریفی که در ترمز دوچرخه کاربرد دارد. همچنین در مورد طناب های ثابتی که پل های معلق را با نیروی فوق العاده نگهداری می کند و البته در مورد آسانسور و جرثقیل در حال حرکت نیز کاربرد دارد.

انواع سیم بکسل های جرثقیل

انواع مختلف از سیم بکسل ها وجود دارد که بر اساس معیارهای مختلفی نیز تقسیم بندی می شوند. بطور کلی سیم بکسلها از نظر بافت ، تاب ، مغزی ، رشته و کلاف تقسیم بندی می شوند:

۱- سيم بكسل از نظر تاب:

  • – سيم بكسل يكطرفه: اگر کلاف و رشته ها هر دو در یک جهت تابیده شده باشد آنرا سیم بکسل یک طرفه می نامند.
  • – سیم بکسل دو طرفه(صلیبی): اگر جهت کلاف و تاب رشته ها عکس یکدیگر باشد ، سیم بکسل دوطرفه یا صلیبی نامیده می شود.
  • – اگر تاب کلاف ها و رشته ها عکس یکدیگر باشد و کلاف ها یک در میان به راست و چپ رشته ها تابیده باشند ، ترکیبی گویند.

۲- سيم بكسل از نظر بافت:

سيم بكسل‌ها از نظر جهت بافت کلاف ها نام گذاری می شوند اگر جهت کلاف ها از چپ به راست تابیده باشند، با علامت z روی سیم بکسل نشان داده می شود و آنرا راست بافت گویند. اگر جهت کلاف ها از راست به چپ تابیده شده باشد، با علامت s روی سیم بکسل نشان داده می شود و آنرا چپ بافت گویند. جهت تهیه سیم بکسل بلند کننده بار از سیم بکسل صلیبی راست بافت و چپ بافت استفاده می شود. سیم بکسل های صلیبی یا دو طرفه نیروی کششی را بهتر تحمل می کنند ، در صورتی که سیم بکسل های یکطرفه میل به باز شدن بافت ها و رشته ها دارند و قابلیت انعطاف و مقاومت پوششی بیشتری را دارند ، اما کمتر در جرثقیل ها مورد استفاده قرار می گیرند .

انواع سیم بکسل های جرثقیل سیم بکسل جرثقیل سیم بکسل جرثقیل

۳- سیم بکسل ها از نظر نوع پیچ دو نوع هستند :

  • پیچ معمولی : جهت پیچیده شدن سیم ها در لایه های سیمی خلاف لایه سیم در سیم بکسل است. ویژگی سیم بکسل با پیچ معمولی در این است که این سیمها دارای بافت ثابت مقاومت کششی زیاد و باز و بست آسان هستند و کمتر تاب میخورند.
  • پیچ لانگ : پیچیده شدن سیم ها در لایه های سیمی در جهت سیم های بکسل است . سیمهای پیچ لانگ مشکلتر باز و بسته میشوند ولی هنگام استفاده پیچهای کوچک بیشتری ایجاد میکنند. در عوض این نوع سیم بکسل بسختی مچاله میشود.

۴- سیم بکسل از نظر مغز:

  • – لایه داخلی فیبری کنفی : این لایه از فیبر مصنوعی و پلی پروپلین تشکیل شده است . فیبر قبلقرار گرفتن داخل سیم بکسل به روغن آغشته تا از زنگ زدن جلوگیری شود .
  • – لایه داخلی فولادی : این نوع لایه از یک یا چند سیم نظیر سایر لایه های سیمی ودر موارد پیچیده از سایر لایه ها تشکیل شده است . در مواردی از مصرف از قدرت و استحکام بیشتری برخودار است .
  • لایه داخلی مستقل : از هفت لایه سیمی تشکیل شده است . سیم بکسل های با لایه داخلی مستقل برای کارهای سنگین و مقاوم در برابر مچاله شدن بکار می روند .

برای سفارش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر به صفحات تماس با ما و ثبت سفارش مراجعه فرمایید.