زنجیر های باربرداری

زنجیرهای باربرداری

  • جهت حمل و نقل کالا و لوازم سنگین در سایزها و تناژ مختلف
  • تولید شده از فولاد آلیاژی با گرید بالا
    • کنترل دقیق پذیرش و پردازش مواد
    • انجام چند مرحله‌ای عملیات حرارتی، برودتی محصولات
      • انجام تست‌های غیر مخرب مغناطیسی جهت شناسایی ترک داخلی
      • ساخت به وسیله تکنیک ویژه فورج گرم
        • انجام تست 20% بالاتر از ظرفیت اسمی محصولات
        • گریدهای 80 و100

زنجیر باربرداری

راهنمای جدول جزییات زنجیر باربرداری

جدول جزییات زنجیر باربرداری

شرکت کتن فابریک آلمان توليد كننده انواع زنجیر باربرداری می باشد.که با استفاده از عملیات فورج وحرارتی همچنین استفاده از از متریال مرغوب با کیفیت بسیار بالا تولید و روانه بازار شده است.

به دلیل فرایند ساخت این زنجیرهای باربرداری مقاومت و استقامت بسایر بالایی در برابر سایش ، کشش و شکست دارند همچنین این زنجیرها طول عمر ۵ برابری در نسبت به زنجیر و کرپی باربرداری دارند.

زنجیر های باربرداری در صنایعی همچون سیمان و معدن  استفاده می شود.زیرا در این صنایع سایش بسیار بالا است، زنجیری مورد نیاز است که مقاومت بالایی داشته باشد.

زنجیر های باربرداری زنجیر های باربرداری زنجیر های باربرداری back1

زنجیر باربرداری

از مهمترین اشتباهاتی که هنگام خرید و انتخاب زنجیر باربرداری رخ می دهد انتخاب زنجیر جرثقیل گرید ۸۰ می باشد. زنجیرهای جرثقیل به دلیل طراحی خاصی که دارند برای بلند کردن انواع بار استفاده می شود و در مقابل سایش ، تنش و خستگی بسیار آنچنان خوب عمل نمی کنند و ضعیف هستند.

زنجیرهای جرثقیل ابعاد متفاوتی نسبت به زنجیرهای باربرداری دارند که این خود نیز از تفاوت های بارز این زنجیر ها استبه همین دلیل برای استفاده حتما باید از زنجیرهای مناسب باربرداری که سختی نزدیک به ۸۰۰ HV  با عمق ۱ الی ۳ میل که از جنس فولادهای منگنز دار هستند استفاده کرد.

زنجیر های باربرداری زنجیر های باربرداری زنجیر های باربرداری back2

استاندارد های ابعادی این زنجیرهای بطور کل طبق این استانداردها میباشد DIN22252, DIN 764 , DIN 766

بازرگانی محمود قراچورلو  وارد کننده انواع زنجیر در سایز ها مختلف است. این محصول از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است تا در سالهای آینده در خدمت شما باشد. با استفاده از تکنولوژی روز و با توجه به مشتریان طراحی شده است. بازرگانی  محمود قراچورلو  نیازهای شما را برآورده می کند و کیفیت عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد.