خرید جرثقیل سقفی برقی
۴ آذر , ۱۳۹۹
خرید جرثقیل سقفی برقی
۵ آذر , ۱۳۹۹

خرید جرثقیل سقفی برقی

جرثقیل سقفی برقی، سازه ای است جهت جابجایی و حمل بار در محوطه های سالن ها ، انبار ها و … که متشکل از دو ریل موازی است که به حالت افقی تعبیه می شوند و جرثقیل سقفی برقی در حالات مختلف بر روی آن حرکت می کند. قابل توجه است که درخرید جرثقیل سقفی، وجود پل برقی این امکان را به جرثقیل می دهد تا با توجه به حرکت افقی ، بار را بصورت عمودی بالا و پایین کند ، در جهات طولی جابجا کند که این کار بر .عهده کالسکه سوار شده برا این پل است.

دسته بندی کلی برای خرید جرثقیل برقی سقفی

جرثقیل سقفی برقی تک پل:

بریا خرید جرثقیل سقفی برقی تک پل باید بدانیم که این نوع جرثقیل از قابلیت و کارایی بالای برخوردار بوده به این دلیل که قادر است در دو جهت طولی و عرضی، حمل و جابجایی بار داشته باشد و این سبب شده که از قابلیت بالای در مکان های مثل سالن ها برای جابجایی بار استفاده شود . این نوع جرثقیل با پوشش دادن کل محوطه از کارایی بالای برخوردار بوده . لازم به ذکر است که جرثقیل سقفی تک پل در دو حالت رونشین و آویز موجود می باشند که در نوع رونشین بر روی ریل نصب می شود و این قابلیت را دارد که در که بر روی ریل حرکت کند و در نوع آویز ، جرثقیل به حالت آویز بوده که جرثقیل در زیر ریل تیری آویزان بوده و حرکت می کند.

خرید جرثقیل سقفی برقی تک پل خرید جرثقیل سقفی برقی خرید جرثقیل سقفی برقی

جرثقیل سقی برقی دوپل:

از مزایای مهم برای خرید جرثقیل برقی سقفی دوپل این است که بهره برداری از این نوع جرثقیل بیشتر بوده به این دلیل که از سرعت و قدرت بیشتری برخوردار بوده و توانایی بیشتری در برابر فشار بار را دارد. از نقطه قوت های جرثقیل سقفی برقی دوپل سازگاری با هر نوع محیطی بوده و ایمنی در کار را بیشتر در این نوع جرثقیل می بینیم. و از طراحی های مختلفی برخوردار بوده که در دهانه های مختلفی ساخت شده اند

خرید جرثقیل برقی سقفی دوپل خرید جرثقیل سقفی برقی خرید جرثقیل سقفی برقی

جرثقیل سقفی برقی آویز:

این نوع جرثقیل در مواردی که قادر به نصب ستون ها و تیرهای حمال نباشید با راه اندازی ساده جرثقیل سقفی برقی آویز این امکان را در محوطه سالن برای جابجایی اجسام داشته باشد و همچنین این قابلیت را دارد که بالابر را در هر مسیری جابجا کند. این نوع جرثقیل بیشتر در صنعت منو ریل کاربرد داشته و در دو نوع جرثقیل سقفی برقی آویز مستقیم و منحی می باشد.

خرید جرثقیل سقفی برقی آویز خرید جرثقیل سقفی برقی خرید جرثقیل سقفی برقی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *