اجاره جرثقیل دستی

 بالابر یا جرثقیل وسیله ای است برای بلند کردن و پایین آوردن بار با استفاده از وسایلی چون، درام، چرخ و… که سیم بکسل یا زنجیر به دور آن ها پیچیده و توسط نیروی دستی، الکتریکی، پنوماتیکی هیدرولیکی و مکانیکی این جا به جایی صورت می پذیرد. استفاده ی نامناسب و نا به جا از این گونه تجهیزات بدون رعایت اصول و استانداردهای ایمنی و عدم ارزیابی خطر می تواند حوادث خطرناکی مانند مرگ، جراحت های شدید و آسیب به اموال را در پی داشته باشد. دو مشخصه ی مهم هر بالابر عبارتند از: نوع مولد نیرو و نوع وسیله ی انتقال دهنده ی نیرو ( اسلینگ، سیم بکسل، زنجیر و…)
تا کنون برای جابه جایی اجسام، انواع جرثقیل های دستی تولید شده اند. اما یکی از کاربردی ترین این جرثقیل ها، جرثقیل های دستی برقی می باشند که با کاربری ساده و سایز مناسب خود توانسته است نظر مخاطبان را به خود جلب نمایند. این نوع از جرثقیل های دستی برقی به همراه زنجیر باربرداری یا سیم بکسل توانایی جابه جایی اجسام در راستای عمودی به جهت بالا و پایین، کشیدن اشیا در یک راستای خاص و همچنین کمک برای بسته بندی های بزرگ را دارد. بعد از نصب جرثقیل و متصل کردن بار مورد نظر به قلاب حرفه ای این جرثقیل، به سادگی می توان با حرکت دستگیره پولیفت در راستای شعاع یک ربع دایره بار را به جهت مورد نظر کشیده وبه مکان مورد نظر انتقال داد. اجاره جرثقیل دستی برقی با ساختار خاص خود در مکان هایی که کاربر توانایی دسترسی به خود جرثقیل را دارد بسیار مناسب است زیرا برای کار با جرثقیل باید کاربر به خود دستگاه نزدیک باشد تا بتواند دستگیره را در راستای مناسب جابه جا نماید. یکی دیگر از ویژگی های خاص این نوع از جرثقیل های دستی برقی توانایی کشش در تمام زاویه ها می باشد. لذا به سادگی می توان در راستای کاملا افقی اشیا را به سمت جرثقیل کشاند.

تنوع قیمت در اجاره جرثقیل دستی

 عوامل زیادی همچون ظرفیت وارتفاع بار برداری، ترولی ، زنجیری ویا سیم بکسلی بودن ، جنس بدنه ، تجهیزات جانبی و…. بر قیمت اجاره جرثقیل دستی برقی اثر گذار هست.د وجرثقیل پر کاربرد برای اجاره جرثقیل دستی، جرثقیل های دستی کارگاهی وزنجیری می باشند.

*اجاره جرثقیل کارگاهی دستی

 جرثقیل کارگاهی دستگاهی است که در اماکن سربسته به ویژه در تعمیرگاه ها استفاده می شود و بصورت ثابت نصب می شود و برای جابجایی و حمل بارهایی که در محدوده وزنی ۲ تن تا ۳ تن بوده وبرای تخلیه بارمطلوب می باشد. از امکاناتی که جرثقیل کارگاهی دارد ، می توان به جک های هیدرولیکی اشاره کرد که موجب سهولت در جابجایی و تخلیه بار و… با کنترل کامل می باشد.
با توجه با قابلیت های که این نوع جرثقیل ها دارند و همچنین راه اندازی و نصب آسان آنها دارای مدل های مختلفی می باشند. از جمله اینها جرثقیل سقفی کارگاهی ، جرثقیل کارگاهی زنجیری، کارگاهی دستی وجرثقیل های کارگاهی برقی می باشند که هر کدام متناسب با میزان بار قادر به جابجایی وسایل گوناگون هستند که از چند دستگاه ساده در کنار هم به وجود آمده اند و این باعث شده که به عنوان یک مزیت مکانیکی محسوب شوند. عمده کاربرد این نوع جرثقیل ها بیشتر برای بلند کردن و جابجایی آن دسته از بار های بوده که در بر روی پالت نباشند ، یعنی برای حمل بار های که بر روی زمین قرار دارند استفاده می شوند ، به این صورت که بار را به قلاب آن آویزان و بلند کرد.وقتی بار بین پایه های جرثقیل برقی کارگاهی قرار می یگرد وبا زنجیر یا تسمه به قلاب وصل می شود ، باید به این نکته توجه داشت که هر چقدر دکل از مرکز پایه ها به سمت انتهای جرثقیل برقی کارگاهی نزدیک شود قدرت دستگاه کمتر می شود و باید وزن آن را کمتر کرد.حداکثر ارتفاع بالا رونده در جرثقیل برقی کارگاهی ۲٫۵ الی ۳ متر بوده و وزن دستگاه تا۲۵۰ کیلوگرم متغییر است.

*اجاره جرثقیل دستی زنجیری

  جرثقیل دستی زنجیری جهت جا به جایی اجسام در کارگاه ها و سوله های صنعتی در ارتفاع مختلف استفاده می شود. تناژهای جرثقیل های فوق ۳ متر و یا ۶ متر می باشد که می توان متناسب با ارتفاع کارگاه های صنعتی ارتفاع زنجیر باربرداری آن ها را تغییر داد و زنجیر باربرداری آن را برداشت و زنجیر متناسب با ارتفاع سوله را جایگزین آن کرد که در این حالت می بایست با توجه به بالا رفتن ارتفاع زنجیر باربرداری تناژ جرثقیل را هم تغییر داد و تناژ آن نیز افزایش می یابد.

جهت اجاره انواع جرثقیل دستی با بازرگانی محمود قراچورلو تماس بگیرید… اینجا را کلیک کنید.