با طراحی و ساخت انواع ماشین آلات از جمله جرثقیل های برقی جابجایی مواد و اشیاء سنگین ، نیاز تمامی کارخانه های کشور جهت جابه جایی در خطوط  تولید و حمل بار در انبار ها به راحتی فراهم  شده  و سرعت عمل جابه جایی و ایمنی پرسنل را نیز برانگیخته است که این مورد مهم در صنعت بزرگ است. از این جهت گروه بازرگانی قراچورلو با فروش و واردات انواع بالابر بکسلی و جرثقیل های برقی در ظرفیت های مختلف با استانداردهای بین المللی  و با بهره گیری از تکنولوژی  مدرن و جدید از شرکت های معتبرجهان همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی در تمام نقاط کشور تلاش دارد تا نیاز صنعت کشور را برآورده سازد.

جرثقیل برقی جرثقیل برقی

همه چیز درباره ی بالابر بکسلی (جرثقیل برقی)

بالابر های بکسلی یا همان جرثقیل های برقی با طراحی های مدرن و زیادی ساخته شده اند که هر نوع  کاربرد خاص خود را دارد، بالابر های برقی بکسلی در انواع مختلفی ساخته شده است  که به دو نوع تک سرعته و دوسرعته تقسیم می شوند و با نیروی برق سه فاز و یا تک فاز کار می کنند و حتی سرعت های حرکتی مختلفی را نیز دارا می باشند ، به طور کلی بالابر های بکسلی چهار کاره و یا دو کاره می باشند.

جرثقیل برقی جرثقیل برقی

جمع بندی

بازرگانی  محمود قراچورلو  وارد کننده جرثقیل زنجیره ای در تناژ و با برند های  مختلف  ازجمله ژاپنی، چینی، آلمانی است. این محصول از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است تا در سالهای آینده در خدمت شما باشد. با استفاده از تکنولوژی روز و با توجه به مشتریان طراحی شده است. بازرگانی  محمود قراچورلو  نیازهای شما را برآورده می کند و کیفیت عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد.

با محصولات بازرگانی قراچورلو ایمنی را تجربه کنید.