قیمت سیم بکسل های جرثقیل
۱ آذر , ۱۳۹۹
دسته بندی انواع سیم بکسل بر اساس نوع بافت
۲ آذر , ۱۳۹۹

جرثقیل برقی زنجیری

جرثقیل به وسیه ای گفته می شود که قابلیت جابجایی و حمل بار وابزار وادوات به گونه های مختلف را دارا می باشدکه می تواند چرخش های مختلفی عمودی و افقی را داشته باشد.
کاربرد جرثقیل برقی زنجیری
یکی از انواع جرثقیل های برقی،جرثقیل برقی زنجیری می باشد که برای کاربرد های مختلفی استفاده می شود که انتخاب درست آن نیاز به دقت و کارشناسی خبره ای دارد که بتوان برای کاربرد های مختلفی از آن استفاده کرد. بالابرهاي برقي زنجيري با ظرفيت بارگيري ۱۲۵كيلوگرم تا ۵ تن در گروه هاي كاري مختلف در صنايع سبك پركار، مانند خودروسازي، آبكاري، كاني غيرفلزي، غذايي، سلولزي، برق و الكترونيك كاربرد دارند.جرثقیل های برقی زنجیری جدید مجهز به سیستم overload مکانیکی والکتریکی برای جلوگیری ازبارگیری بیش از حد هستندکه مناسب خطوط تولید ممتد است که ظرفیت بارگیری از۲۵۰کیلوگرم تا۵۰۰۰کیلوگرم را دارا می باشند.کلید فرمان این نوع جرثقیل ها با برق۲۴ ولت تغذیه می شود وداری سوئیچ های محدود کننده (بالا/پایین) هستند که تعداد آنها از۱۸۰ تا۳۶۰ بار درهرساعت است.همچنین بواسطه طراحی مناسب عمر گیربکس ها وعمر الکترو موتور وترمز بواسطه استفاده از اینورتر طولانی تر می باشد.
ویژگی های مهم در انتخاب جرثقیل برقی زنجیری
ظرفیت : اولین مشخصه ای که می بایست در انتخاب جرثقیل برقی زنجیری در نظر گرفت ظرفیت جرثقیل برای حمل بار می باشد که باید متناسب با تناژ وزن بار انتخاب گردد.
سرعت : ازدیگر مشخصه های انتخاب، سرعت است که میزان سرعت جابجایی و حمل جرثقیل می باشد . البته باید فاکتور امنیت در سرعت را هم در نظر گرفت. که در بعضی از محصولات برای جلوگیری از افزایش حرارت موتور در ساعات کاری بالا، یک محافظ حرارتی استاندارد در موتور نصب می شود.
ارتفاع بار : یکی دیگر از ویژگی های جرثقیل برقی زنجیری که باید بدان توجه کرد ، ارتفاع باری است که قرار است جابجا شود بوده و برای محاسبه این مسافت باید دو نکته را در نظر گرفت : ۱- محیطی که جرقیل برقی زنجیری به آن آویزان می باشد و ۲- محیط بار که قرار است به جرثقیل برقی زنجیری متصل گردد چگونه محیطی می باشد.
انواع جرثقیل برقی زنجیری
جرثقیل برقی زنجیری دو کاره ، یک سرعته : دارای ویژگی های زیادی چون نگهداری آسان امنیت بالا، که برای هر نوع محیطی قابل استفاده بوده و…
جرثقیل برقی زنجیری دو کاره ، دو سرعته: دارای ویژگی های بالا و ساختار آن به گونه ای طراحی شده که سبک بوده و در انواع چهار کاره یک سرعته و چهار کاره دو سرعته نیز می باشند . جرثقیل های برقی زنجیری ۴ کاره ۲ سرعته با حرکت در ۴ راستا، حرکت عمودی به دو جهت بالا و پایین و حرکت افقی در راستای ریلی که بر روی آن نصب می گرددد را دارا می باشد.اما عبارت “دوسرعته” به معنی این است که جرثقیل در راستای عمودی در دو حالت “کند” و ” تند” حرکت می کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *