بست سیم بکسل(Forged Wire Rope Clips)

  • دارای ضریب اطمینان 80% برای سایز 3-22 و 90% برای سایز 24-90
    • بست‌های گالوانیزه برای جلوگیری از خوردگی و سایش
    • سایز 3-78 دارای سیستم ساخت کامل فورج
      • ساخته شده بر اساس استانداردASME 830.26

بست G-450

اجزای بست G-450

جدول جزییات بست G-450


بست سیم بکسل مدل SS-450

  • بست سیم بکسل استیل
  • ساخته شده از فولاد316 برای جلوگیری از خوردگی و سایش

بست SS-450

جدول جزییات بست SS-450

عموما برای اتصال دو انتهای سیم بکسل، بهترین روش استفاده از بست سیم بکسل است. در ساخت حلقه های چشمی و پیوند دو کابل سیم بکسل نیز می توان از بست سیم بکسل استفاده کرد. بست های سیم بکسلی دونوع متفاوت هستند که شامل: بست فولادی و بست چدنی هستند. در سایز های متفاوت ۳، ۵، ۶، ۸ و… بست سیم بکسل چدنی تولید و برای مشتریان ارائه می شود.

47poi بست سیم بکسل بست سیم بکسل asd

قسمت های مختلف بست سیم بکسل

بست سیم بکسل قسمت های مختلفی را شامل می شود که یک گردنه افقی و یک گردنه  عمودی و دو پیچ برای اتصال دو قسمت دیگر است انواع بست سیم در صنایع مختلف بر اساس تناژهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال می توان از آن برای ایجاد پل های معلق یا پلکان سیم بکسلی استفاده کرد.

بست های سیم را می توان در روکش گالوانیزه نیز تولید کرد. از اتصالات گالوانیزه برای جلوگیری از خوردگی و سایش استفاده می شود. برای ساختن حلقه چشمی در بخش انتهایی سیم بکسل از بست چدنی استفاده می شود و جهت اسلینگ و بلند کردن بار هیچ گاه از آن استفاده نمی شود. گودی ایجاد شده و ضرب دیدگی  گیره یا بست معمولا درنتیجه استفاده از سیم بکسل می شود.

از مهمترین نکات استفاده  از بست سیم، نصب درست بست بر روی سیم بکسل است. کاهش ۴۰ درصدی توان سیم بکسل در نتیجه نصب نادرست بست سیم می شود. گردنه افقی سیم بکسل در هنگام نصب بست سیم،  باید در سمت دنباله دار سیم بکسل قرار بگیرد.

seza14 بست سیم بکسل بست سیم بکسل ght

مهم ترین نکات استفاده از بست سیم بکسل چدنی:

هنگام استفاده از بست سیم بکسل شماره بست مورد استفاده باید با قطر سیم بکسل برابر باشد و تمام بست های سیم بکسل مورد استفاده حتما در یک جهت بسته شوند.

فاصله بین همه بست ها باید یکسان و مسافت بین دو بست سیم بکسل باید ۶ برابر قطر سیم بکسل باشد و بسته به قطر سیم بکسل، تعداد بست ها باید مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال سیم بکسل با قطر ۱۵ به ۳ عدد بست نیاز دارد.

هنگام سفت کردن مهره بست باید آن را تقریبا به اندازه ۳/۱ قطر سیم بکسل محکم کنید.

fretu بست سیم بکسل بست سیم بکسل poj45

جمع بندی

بازرگانی محمود قراچورلو عرضه کننده با کیفیت ترین بست های سیم بکسلی به مشتریان است. این محصول از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است تا در سالهای آینده در خدمت شما باشد. با استفاده از تکنولوژی روز و با توجه به مشتریان طراحی شده است. بازرگانی  محمود قراچورلو  نیازهای شما را برآورده می کند و کیفیت عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد.

جهت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر به برگه ثبت سفارش و یا برگه تماس با ما مراجعه فرمایید.