دسته بندی انواع سیم بکسل بر اساس نوع بافت
۲ آذر , ۱۳۹۹
جرثقیل برقی تک فاز
۳ آذر , ۱۳۹۹

جرثقیل برقی چینی

جرثقیل به وسیله ای گفته می شود که قابلیت جابجایی و حمل بار وابزار وادوات به گونه های مختلف را دارا می باشد که می تواند چرخش های مختلفی عمودی و افقی را داشته باشد. جرثقیل های برقی به انواع مختلفی نظیر جرثقیل برقی زنجیری ،جرثقیل برقی بکسلی ، جرثقیل برقی کارگاهی و … تقیسم بندی می شوند. این جرثقیل ها توسط کشور ها وبرند های معتبری نظیردماگ آلمانDEMAG ،کاتو ژاپن KATO ،تادانو TADANO ، لیبهر LIEBHERR وبالکانکار پودم واسکلودوا بلغارستان … ساخته می شود. کشور چین هم باتوجه به وضعیت خوب اقتصادی در بازار جهانی در این عرصه هم شرکت های گوناگونی را دارد که به تولید جرثقیل های برقی چینی می پردازند. از برند های معروف چینی که به تولید جرثقیل های برقی چینی می پردازند می توان به TOYO، Liediao، HUGO-chain hoist ، kaixun ، XIANGGE، Huaige اشاره کرد.
جرثقیل های برقی چینی در ایران
در ایران هم جرثقیل های برقی چینی تحت ۳ برند T- MAXو TXK و شانگهای ون بن هویست  عرضه می شوند.یکی از انواع جرثقیل های T- MAX جرثقیل برقی سیم بکسلی تک فاز است که قیمتی کمتر از۳۰۰ هزار تومان داشته ومی تواند انتخابی برای مصارف صنعتی کوچک وخانه ها باشد. همچنین می توان آن را در حالت دولایه سیم بکسل وتک لایه سیم بکسل استفاده کرد. این محصول ساخت کشور چین بوده و با ظرفیت های مختلفی از ۱۰۰ کیلوگرم تا ۱۲۰۰کیلو گرم طراحی و تولید شده است که ویژگی خاص این محصول تک فاز بودن برق مصرفی آن است. یکی دیگر از انواع جرثقیل های برقی چینی جرثقیل سقفی TXK از نوع آویز زنجیری می باشد که ظرفیت بالا بری آن از۲۵۰ کیلوگرم الی۱۵ تن ونوع وجنس چرخ ها درآن فولادی می باشد که حداکثر ارتفاع باربری آن ۶ متر می باشد. شرکت شانگهای ون بن هویست که این شرکت متخصص ساخت، تولید و صادر کننده انواع ماشین آلات جابجایی مواد مانند: جرثقیل های برقی زنجیری – جرثقیل های دستی – پولیفت – کلگی های تک پل و دو پل – کالسکه ترولی – الکتروموتور و گیربکس های حرکت طولی و پل های سبک و همچنین لوازم یدکی مربوط می باشد.
این شرکت دارای کارخانه ای مدرن به مساحت ۵۶۰۰۰ متر مربع در منطقه صنعتی جایدین، مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات CNC و ریخته گری می باشد. با توجه به اینکه کیفیت مهمترین اصل تولید می باشد و در راستای اولویت های این مجموعه قرار دارد شرکت ون بن توانسته گواهینامه های استاندارد ISO 9001-2008و تأییدیه معتبر CE اروپا و همچنین SGS بین المللی مربوط به کیفیت تولید و استقامت محصولات را کسب نماید. همچنین با دارا بودن سابقه موفق ۸ سال در صنعت R&D محصولات و مدیریت مکانیزه پروسه تولید به صورت کاملاً عملی و رباتیک و بهره برداری از بالاترین تکنولوژی در تولید محصولات و استفاده از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه، همچنین کنترل کیفی سختگیرانه تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت جهانی دست یابد.

تهیه و تدوین تیم فنی بازرگانی محمود قراچورلو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *