جرثقیل برقی چینی
۲ آذر , ۱۳۹۹
فروش سیم بکسل
۳ آذر , ۱۳۹۹

جرثقیل برقی تک فاز

 ابزارهای مختلفی برای بلند کردن مواد وابزار در ساخت، نگهداری و توزیع برای حمل مواد استفاده می شود. از جمله این ابزار ها جرثقیل برقی تک فاز می باشد. بیشتر برنامه های کاربردی صنعتی دارای سه فاز می باشند، اما در برخی مواقع قدرت تک فاز تنها قابل دسترسی است و در این صورت لازم است یک لنگر زنجیره ای الکتریکی تک فاز ۱۱۰ و ۲۳۰ولت ارائه شود.

برای جابجایی مواد در راستای عمودی از انواع جرثقیل های برقی و دستی استفاده می شود، اما اغلب این جرثقیل ها از لحاظ ظاهری و همچنین نوع مصرف انرژی برای مصارف “صنعتی کوچک” مناسب نیستند. جرثقیل ( بالابر) برقی سیم بکسلی تک فاز ، یکی از محصولات مناسب برای این نوع مصارف می باشد.

 همچنین جرثقیل برقی تک فاز سیم بکسلی برای جابه جایی تجهیزات ساختمانی بر روی پایه ای مناسب نصب شده و مواد مورد نظر را تا حداکثر ظرفیت خود در راستای عمودی جابه جا می نماید. در جرثقیل های برقی تک فاز سیم بکسلی می توان با استفاده از برق شهری ۲۲۰ ولت تا۱۰۰۰ کیلوگرم بار برداری کرد. که طول سیم بکسل در این نوع می تواند از۱۸ تا۳۰متر متفاوت باشد. وزن جرثقیل های برقی تک فاز سیم بکسلی می تواند از۲۴ تا۳۳ کیلوگرم ، حداقل وحداکثر سرعت آن بین۵ الی۱۰ متر در دقیقه باشد. قطر وطول کابل در این نوع جرثقیل نیز میتواند به ترتیب تا۴٫۷میلی متر و۱۲ مترطول باشد.
جرثقیل های برقی تک فاز همیشه باید از یک منبع برق مستقل استفاده کنند، چون بالابرهای زنجیر تک فاز نیازمند یک جریان بزرگ است که اگر به طور مستقل اجرا نشود، همیشه نمی توان آن را احیا کرد. یکی از مصارف این نوع جرثقیل های برقی تک فاز استفاده در آسانسور ها در منازل واداره جات می باشد.
ویژگی های جرثقیل برقی تک فاز
*کارایی بالا: این محصول در عین حال که در سایزی کوچک طراحی شده است، کاربرد بسیار بالایی دارد.
*سبک و قابل حمل: حجم و وزن کم محصول، قابلیت حمل آسان محصول را برای کاربر فراهم کرده که از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می باشد.
*حجم کم و ابعاد کوچک: یکی از ویژگی های خاص این محصول حجم کم و ظاهر متفاوت و شکیل آن نسبت به جرثقیل های صنعتی موجود است. این محصول به سادگی در اغلب مکان هایی که دسترسی به آن ها دشوار است نصب می گردد.
*جهت مصارف خانگی و صنعتی: این جرثقیل در اغلب مکان های کوچک که قابلیت نصب هر گونه جرثقیلی وجود ندارد، به سادگی نصب می شود.

*قابل استفاده به صورت یک لایه و دولایه:می توان از این نوع جرثقیل ها در دو حالت یک لایه ( یک لایه سیم بکسل) و دولایه( دو لایه سیم بکسل) استفاده کرد.
*ضریب اطمینان بالا
*دارای استاندارد های اروپایی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *