خرید جرثقیل برقی
۷ آذر , ۱۳۹۹
Gustav Wolf wire ropes
۸ آذر , ۱۳۹۹

بهترین قیمت سیم بکسل گوستاولف آلمان

بهترین قیمت سیم بکسل گوستاولف آلمان

  سیم بکسل از بین انواع ابزارهای مختلف برای بلند کردن و جابه جایی در تمام صنایع؛ به دلیل استحکام، عملکرد راحت، طول عمر بالا و انعطاف پذیری مناسب از محبوبیت و کاربرد بیشتری بر خوردار است. به دلیل فروش زیاد سیم بکسل، امروزه انواع سیم بکسل با برندهای مختلف در بازار وجود دارد. یکی از برندهای معروف و پر فروش سیم بکسل گوستاولف آلمان است. یکی از مهمترین فاکتورهای برای انتخاب این ابزار مهم در صنایع مختلف، قیمت آن می باشد. برای خرید بهترین قیمت سیم بکسل گوستاولف آلمان فقط باید به نمایندگی های معتبر و سرشناس مراجعه کرد. بازرگانی محمود قراچورلو نماینده رسمی و اصلی سیم بکسل گوستاولف آلمان در ایران می باشد. تماس با بازرگانی محمود قراچورلو.

سیم بکسل چیست

  سیم بکسل یا wire rope نوعی طناب فولادی است که بیشتر از فولاد ضد زنگ برای ساخت آن استفاده می شود، این ابزار از طریق تابیده شدن رشته های فولادی به دور یک هسته مرکزی فولادی یا کنفی ایجاد شده است. از نظر ساختار، جنس مفتول، مغزی، نوع بافت و نحوه تاب انواع سیم بکسل وجود دارد.

مزایای استفاده از سیم بکسل

 از بین وسایل مختلف در بازار برای جابه جایی و لیفتینگ، طناب فولادی و یا همان سیم بکسل به دلیل استفاده از مواد محکم و قوی قابل اعتماد ترین و کار آمدترین وسیله در صنایع بزرگ و کوچک (کشتی رانی، سد سازی، حفاری، آسانسور، جرثقیل، پترو شیمی و نفت و …) می باشد. مزایای استفاده از سیم بکسل عبارت است از:

احتمال شکست بسیار کم

 طناب فولادی از بافته شدن چند رشته فولادی ساخته شده است، البته رشته های فولادی هم از بافت چند سیم به وجود آمده اند. شاید این بزرگترین مزیت طناب فولادی باشد. رشته های فولادی به دور یک هسته تابیده شده اند. این هسته محکم از رشته ها در برابر بارها، نگه داری می کند. این ساختار در طناب فولادی، احتمال شکسته شدن آن را بسیار کم می کند.

وزن کم

 مزیت دیگر سیم بکسل وزن کم آن است. طناب فولادی علیرغم افزایش سطح قدرت، وزن و اندازه بسیار کمتری از زنجیرهای سنگین دارد. سیم بکسل با این وزن کم از انعطاف پذیری بالایی برخورد می باشد.

طول عمر بیشتر از زنجیر

 اگر چه زنجیرهای فلزی قادر به تحمل بارهای بزرگ هستند اما چنان چه یکی از زنجیرهای آن دچار شکستی و یا نقص شود، در این صورت کل طول زنجیره بی فایده است. در سیم های بکسل اگر سیم یا یک رشته در اثر ضربه محکم و یا هر چیزی دچار پارگی شود، به خاطر ساختاری که دارد همچنان قابل استفاده می باشد. با این وجود توصیه ما این است جهت اطمینان کار و بالا بردن ایمنی در صورت وجود هر گونه مشکلی در سیم بکسل نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

دارای انواع مختلف

  سیم بکسل ها دارای انواع مختلف از لحاظ جنس، ساختار، بافت، مغذی، سایز و اندازه هستند. این ویژگی باعث می شود که در تمام کارهای بزرگ مانند معادن و در کارهای کوچک مانند ترمز دوچرخه کاربرد داشته باشد.

شناسایی سریع پارگی در سیم بکسل

 نحوه طراحی و ساخت سیم بکسل باعث شده است، که اگر دچار مشکل و پارگی شود، بتوان خیلی سریع آن را تشخیص داد و به این ترتیب از ایجاد خطرات احتمالی جلوگیری کرد.

درباره کارخانه تولیده کننده سیم گوستاولف آلمان

 کارخانه بزرگ گوستاولف در کشور آلمان اولین بار در سال ۱۸۸۷ میلادی فعالیت خود را با تولید رشته سیم بکسل، آغاز کرد. این کارخانه بعد از سال ها تلاش توانست به جایگاه ویژه ای در زمینه تولید انواع سیم بکسل گوستاولف آلمان برسد. تمام محصولات این برند از لحاظ کیفیت و عملکرد با آزمایش های سخت مورد ارزیابی قرار می گیرند. تا بهترین و قابل  اعتماد ترین محصول به دست مصرف کننده برسد. آن چه که باعث برند شدن سیم بکسل گوستاولف آلمان شد، رعایت استانداردهای بین المللی منطبق با محیط زیست می باشد. که در نتیجه رعایت این استانداردها توانست سیم بکسل هایی تولید کند که دارای استحکام کششی بالا، طول عمر زیاد، انعطاف پذیری زیاد وزن کم می باشند. برند جهانی گوستاولف در حال حاضر علاوه بر آلمان در چند کشور دیگر از جمله چین دارای کارخانه و سوله برای تولید انواع سیم بکسل است. از دیگر دلایل محبوبیت سیم بکسل گوستاولف گستردگی مراکز فروش و پخش آن و همچنین قیمت مناسب سیم بکسل گوستاولف آلمان می باشد.

قیمت سیم بکسل گوستاولف آلمان

 همانطور که می دانید سیم بکسل گوستاولف آلمان به دلیل رعایت استانداردهای بین المللی در تولید آن دارای کیفیت بالا، طول عمر مفید و استحکام کششی بسیار زیادی است. قیمت سیم بکسل گوستاولف اصل آلمان از برندهای نامعتبر و نامرغوب بالاتر می باشد. اما به دلیل کیفیت و طول عمر بالایی که دارند خرید آن ها مقرون به صرفه می باشد. با توجه به ویژگی ها و مشخصات فنی انواع سیم بکسل گوستاولف آلمان، نمی توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد.قیمت هر متر سیم بکسل گوستاولف آلمان به عوامل مختلفی بستگی دارد. بهترین قیمت سیم بکسل گوستاولف آلمان بستگی به سایز، نمره، جنس مفتول، جنس مغزی، اندازه قطر و نوع (سیم بکسل آسانسور، سیم بکسل جرثقیل، سیم بکسل حفاری و …F819 S-FC ، PAWO F7 ، PAWO F7S، PAWO F10) آن دارد. نمایندگی های معتبر در زمینه فروش سیم بکسل بهترین قیمت سیم بکسل گوستاولف آلمان را ارائه می دهند.

چطور سیم بکسل گوستاولف آلمان را از نوع چینی آن تشخیص دهیم

به دلیل وجود سیم بکسل گوستاولف آلمان و چین در بازار افرادی زیادی درباره نحوه تشخیص نوع اصل سیم بکسل آلمان و چین سوال می پرسند. نکات زیر در تشخیص طناب فولادی گوستاولف آلمان از نوع چینی آن کمک می کنند.

  • از لحاظ ظاهری سیم بکسل گوستاولف آلمان همیشه به رنگ خاکستری می باشد.
  • برای خرید سیم بکسل باید به نمایندگی های معتبر مراجعه کرد، برای تشخیص معتبر بودن نمایندگی سیم بکسل گوستاولف آلمان می توان از طریق وارد شدن در این سایت gustav-wolf.com و وارد کردن نام ایران اقدام کرد.
  • در سطح سیم بکسل گوستاولف آلمان یک نوار سبز رنگ به صورت ممتد قرار گرفته است، در نوع چینی سیم بکسل بر روی این نوار حروفی ثبت شده است اما در نوع اصل آلمان هیچ گونه نوشته ای وجود ندارد.
  • سیم بکسل اصل گوستاولف آلمان دارای سرتیفیکیت می باشد

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *