گوشواره سیم بکسل (Standard Wire Rope Thimbles) مدل:G-411

  • دارای گالوانیزه گرم
  • قابل استفاده برای وزن‌های سبک

گوشواره سیم بکسل مدل G-411

راهنمای جدول گوشواره سیم بکسل


جدول جزییات گوشواره سیم بکسل

گوشواره سیم بکسل (Standard Wire Rope Thimbles) مدل:G-414

  • دارای گالوانیزه گرم
  • قابل استفاده برای وزن‌های فوق سنگین
    • طول عمر کاری بیشتر

گوشواره سیم بکسل مدل G-414

راهنمای جدول گوشواره سیم بکسل مدل G-414


جدول جزییات گوشواره سیم بکسل

در حقیقت وسیله ای که به افزایش طول عمر سیم بکسل کمک می کند گوشواره سیم بکسل. این دستگاه با کاهش اصطکاک طناب بکسل با شگل یا قلاب، عمر مفید آن را افزایش می دهد و بدون شک این یکی از مهمترین و پرکاربردترین اتصالات سیم بکسل است. این ابزار باید در قسمت چشمک سیم بکسل نصب شود.

bhj47  گوشواره سیم بکسل gosh47

استفاده صنایع مختلف از گوشواره سیم بکسل

گوشواره های سیم دار به طور گسترده ای در صنایع اسلینگ و باربری استفاده می شود. این ابزار از چدن یا فولاد ساخته شده است. هنگام استفاده از این دستگاه ، مواد مناسب برای سیم بکسل مورد استفاده باید انتخاب شود. مهم است که اطمینان حاصل شود که این دستگاه در چشم طناب بکسل شل نمی شود تا در حین کار شل و یا خارج نشود. برای مثال، روی سیم های بکسل فولادی از گوشواره های فولادی استفاده می شود.

fhf45  گوشواره سیم بکسل hhh77

همچنین بخوانید: بست سیم بکسل

معایب و مزایای استفاده از گوشواره سیم بکسل

مزایای گوشواره های فولادی مقاومت در برابر سایش و استحکام کششی بالا است. با این حال، این دستگاه دارای معایبی از جمله مقاومت ناکافی در برابر رطوبت و آب است. بنابراین این ابزار را می توان به شکل گالوانیزه (یعنی با پوشش عنصر روی) تولید کرد. انواع گالوانیزه ها در نوع گرم یا سرد است. نسخه گالوانیزه عمر طولانی تری دارد.

همچنین بخوانید: سوکت بسته سیم بکسل

نگاهی به جزئیات گوشواره سیم بکسل

گوشواره های فولادی با سیم بکسل فولادی استفاده می شوند. ساختار گوشواره های فولادی شامل تقریباً ۸ nick نیکل و ۱۸ nick نیکل است ، وجود این عناصر باعث می شود نسبتاً در برابر رطوبت مقاوم باشد.

عموما این ابزار در اندازه های مختلف تولید و برای مشتریان ارائه می شود. اندازه های مختلف باید برای تناژهای مختلف بار استفاده شود. این ابزار نه تنها اصطکاک طناب بکسل را با سطح داخلی آن کاهش می دهد، بلکه مقاومت کششی زنجیر را نیز افزایش می دهد.

hnm14  گوشواره سیم بکسل gfgfjhh

همچنین بخوانید: سوکت باز سیم بکسل

جمع بندی

بازرگانی محمود قراچورلو  عرضه کننده گوشواره سیم بکسل برای خریداران و مشتریان است. این محصول از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است تا در سالهای آینده در خدمت شما باشد. با استفاده از تکنولوژی روز و با توجه به مشتریان طراحی شده است. بازرگانی  محمود قراچورلو  نیازهای شما را برآورده می کند و کیفیت عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد.

جهت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر به برگه ثبت سفارش و یا برگه تماس با ما مراجعه فرمایید.