استقبال خبرگزاری ها و روزنامه ها از حضور بازرگانی محمود قراچورلو در دومین گردهمایی استاندارد سیم بکسل آسانسور
۲۰ آبان , ۱۳۹۹
کدام برند برای سیم بکسل جرثقیل سقفی مناسب است؟
۲۱ آبان , ۱۳۹۹

قیمت سیم بکسل مغز فولادی

  سیم بکسل یا طناب فولادی یکی از مهمترین اتصالات صنعتی چه در لیفتینگ و چه در زمینه اتصالات و ادوات کشنده محسوب می شود. سیم بکسل ها با توجه به تنوع بسیار گسترده در صنایع مختلف از جمله آسانسور، نفت گاز و پتروشیمی، حفاری، معادن و صنایع ماشین آلات در سایزها، متریال ها و البته ساختار های بسیار مختلفی تولید و عرضه می شوند. بسته به نوع کاربری و محل استفاده سیم بکسل ها از جنس های مختلف فولاد با ساختارهای مختلف بصورت گالوانیزه و سیاه و همچنین از گرید های مختلف استنلس استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ تولید و عرضه می شوند. دسته بندی های بسیار متنوعی از سیم بکسل ها وجود دارند که برخی از آنها با در نظر گرفتن کاربرد مثل سیم بکسل آسانسوری و سیم بکسل حفاری، برخی بر حسب نوع مغزی مثل سیم بکسل مغز فولادی و مغز کنفی، بر حسب نوع و جهت گردش استرند ها مثل سیم بکسل نتاب و بتاب، برخی بر حسب ساختار بافت مثل استاندارد و سیل و گاهی نیز بطور ساده تر بر حسب متریال مثل سیم بکسل فولادی ، فولادی گالوانیزه و استنلس استیل دسته بندی می شوند.
بطور کلی سیم بکسل مغز فولادی از یکی از سه نوع ماده اولیه زیر ساخته می شوند:
* مفتول فولادی بدون روکش یا غیر گالوانیزه: این نوع مفتول معمولاً برای طناب هایی مورد استفاده قرار می گیرد که عامل فرسایش در تعیین طول عمر مفید طناب نقش مهمتری داشته و طناب کمتر در معرض عوامل ایجاد کننده زنگ زدگی قرار دارد.
*مفتول فولادی گالوانیزه: این نوع مفتول که دارای روکش یکنواخت روی می باشد در برابر زنگ زدگی بر اثر آب دریا، هوا، رطوبت و سایر عوامل مشابه مقاوم است، بنابراین طنابهای فولادی گالوانیزه در صنایع کشتیرانی، شیلات، مرغداریها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.
*مفتول فولادی استینلس استیل: طنابهایی که از این نوع مفتول ساخته می شوند علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر زنگ زدگی در مقابل حرارت نیز تا ۱۰۵۰ درجه سانتیگراد مقاوم بوده و در صنایع شیمیایی، غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین مقاومت بالایی در برابر اثرات مخرب آب دریا دارند.در ادامه لیستی از قیمت سیم بکسل مغز فولادی آمده است.
قیمت سیم بکسل مغز فولادی۱۹*۶ چینی از تماس بگیرید
قیمت سیم بکسل مغز فولادی۳۷*۶ چینی از تماس بگیرید
قیمت سیم بکسل مغز فولادی۱۹*۸ چینی از تماس بگیرید
قیمت سیم بکسل مغز فولادی۲۵*۸ چینی تماس بگیرید
قیمت سیم بکسل مغز فولادی۳۶*۸ چینی از تماس بگیرید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *