سوکت حلقه‌ای(Mooring Sockets)

  • قابل استفاده برای سیم بکسل‌های سایز 32-102
  • دارای ضریب اطمینان 100% بر اساس پایین‌ترین درجه گسستی سیم بکسل
    • گالوانیزه شده
    • طراحی شده بر اساس بالاترین کلاس قدرتی سیم بکسل
      • طراحی شده بر اساس آلیاژ اتصالات برای نصب و استفاده راحت تر
      • قابل استفاده برای سیم بکسل‌های IWRC,FC,RRL,IPS, 7*6,19*6,37*6

سوکت حلقه‌ای مدل G-517

جزییات سوکت حلقه‌ای


جدول جزییات سوکت حلقه‌ای

درحقیقت سوکت سیم بکسل، یکی دیگر از اتصالات سیم بکسل است که در صنعت بالابری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر برای ساخت اسلینگ استفاده می شود. عموما سوکت ها در اول یا آخر سیم بکسل برای بلند کردن یا جابجایی بارها به یکدیگر متصل می شوند که  در برخی موارد از سوکت سیم بکسل در ساخت پل نیز استفاده می شود.

sew22  سوکت حلقه ای redsfiop

خلاصه ای از سیم بکسل

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات مکانیکی در صنعت لیفتینگ بطور کلی سیم بکسل (Wire rope) یا همان طناب فولادی است، سیم بکسل در سال ۱۸۳۴ توسط یولیوس آلبرت اختراع شد و جهت گسترش و تسهیل حمل و نقل و جابه جایی در معادن استفاده می شود.

برخوردار بودن از ویژگی های زیاد سـیم بکسل برای این است که بتواند در صنعت جابه جایی  از پس وظایف خود به نحوه احسنت برآید. ساختار مارپیچی طناب فلزی و اتصالات سیم بکسل باعث ایجاد ویژگی های زیادی در آن شده است.

همچنین بخوانید: انواع سیم بکسل

طرز اتصال سوکت به سیم بکسل

به طور کلی از دو روش به منظور اتصال سوکت به کابل بکسل استفاده می شود.

استفاده از سرب در روش اول انجام می پذیرد و زمانی که سیم بکسل را در سوکت قرار می دهند داخل سوکت، سرب مذاب میریزند و با سرد شدن سرب باعث می شود سیم بکسل را محکم درون سوکت نگه دارد.

استفاده از چسب در روش دوم انجام می شود این چسب فوق العاه قوی را مثل سرب هنگامی که سیم بکسل داخل سوکت قرار دارد، داخل سو کت میریزند و زمانی که چسب محکم شود سیم بکسل را صفت داخل سو کت نگه می دارد.

استفاده از همین چسب سیم بکسل، عالی ترین روش اتصال سیم بکسل به سوکت است که توانایی تحمل بار تاسقف ۲۰۰ تن را دارد.

swq11  سوکت حلقه ای sertm

همچنین بخوانید: سوکت باز

هزینه های سوکت سیم بکسل

عموما سوکت سیم بکسل از فولاد آلیاژی ساخته می شوند و در تناژهای مختلف با ریخته گری یا استفاده از قالب های صنعتی ساخته می شوند.

قیمت سوکت سیم بکسل  بسته به فرایند تولید، مواد آلیاژی مورد استفاده و تناژ استفاده شده متفاوت است. برای خرید و آماده سازی سوکت های بکسل باز و بسته می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

dewr  سوکت حلقه ای dg

در آخر

بازرگانی محمود قراچورلو وارد کننده انواع سوکت های سیم بکسل در سایز ها مختلف است. در واقع، یکی از اتصالات اسلینگ سوکت سر بسته سیم بکسل به حساب می آید که برای تولید اسلینگ های سیم بکسلی از آن استفاده می شود. از فولاد سخت کاری شده در جنس سوکت سر باز سیم بکسل استفاده می شود و در برابر ضربه و لرزش بسیار مقاوم است. اندازه این سوکت  ها با توجه به اندازه کابل بکسل انتخاب می شود.

این محصول از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است تا در سالهای آینده در خدمت شما باشد. با استفاده از تکنولوژی روز و با توجه به مشتریان طراحی شده است. بازرگانی  محمود قراچورلو  نیازهای شما را برآورده می کند و کیفیت عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد.

جهت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر به برگه ثبت سفارش و یا برگه تماس با ما مراجعه فرمایید.