بالابر بکسلی تک فاز

  • قابل استفاده بصورت تک لا ودوبل
  • جهت مصارف خانگی و صنعتی
    • دارای استاندارد های اروپایی
    • حجم کم و ابعاد کوچک
      • ضریب اطمینان بالا
      • سبک و قابل حمل
        • کارایی بالا

بالابر بکسلی تک فاز

بالابر بکسلی تک فاز

جدول جزییات انواع بالابر بکسلی تک فاز

برای جابجایی های مواد در راستای عمودی از جرثقیل یا بالابر برقی سیم بکسلی تک فاز نوعی ماشین استفاده می کنند. استهلاک بالا و سختی کار با نوع دستی و غیر برقی آن سبب شده است که کمتر مورد استفاده قرار گیرند.

در صنایع و کارگاههای کوچک تولیدی ، هرگز نمی توانید از ماشینهای جرثقیل سنگین تک فاز برای جابجایی مواد استفاده کنید و نیاز به جایگزینی آنها با محصول مناسب مانند وینچ بکسل تک فاز دارید. البته نمی توان از جرثقیل بزرگ برای کاربردهای کوچک صنعتی استفاده کرد، اما وینچ بکسل تک فاز حتی می تواند ماشین آلات ساختمانی را جابجا کند. تعداد دستگاهها یا دستگاههایی که باید با این دستگاهها جابجا شوند بستگی به ظرفیت دستگاه جرثقیل دارد.

بالابر بکسلی تک فاز tak1

عملکرد دستگاه وینچ سیم بکسلی تک فاز چگونه است؟

به طور کلی، ماشین های وینچ تک فاز از موتور، درام ، گیربکس، ترمز، وسایل کششی (مانند زنجیر یا یدک کش) و قلاب تشکیل شده است. این دستگاه ها بسته به ابعاد و ظرفیت های در نظر گرفته شده به دسته های فوق سنگین، سنگین، متوسط ​​و سبک تقسیم می شوند. نوع موتور مورد استفاده در این نوع بالابرها معمولاً موتور مغناطیسی یا مخروطی است.

عملکرد دستگاه وینچ بکسل تکفاز به گونه ای است که با جریان الکتریکی موتور الکتریکی متصل به گیربکس دستگاه، امکان جذب قطعات با نیروی الکترومغناطیسی ایجاد شده وجود دارد. به همین دلیل است که دستگاه وینچ بکسل تکفاز یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین وسایل بارگیری در کارهای خانه و حتی در خانه است.

بالابر بکسلی تک فاز tak2

ویژگی های وینچ سیم بکسلی تک فاز

اکثر جرثقیل های کوچک ساخت چین برای صنایع مختلف است و ظرفیت بار آنها از حداقل ۱۰۰ کیلوگرم تا حداکثر ۱۲۰۰ کیلوگرم متغیر است.

هنگام خرید، می توانید حداقل و حداکثر ظرفیت مورد نیاز خود را مشخص کنید تا کارشناسان فروش در شعب مختلف این دستگاه ها بهترین پیشنهاد ممکن را به شما ارائه دهند

به عنوان مثال، اگر ظرفیت بار مورد نیاز شما ۱۰۰ کیلوگرم تا ۲۰۰ کیلوگرم است، این بدان معناست که اگر از یک لایه طناب بکسل استفاده می کنید و اگر از دو لایه یدک کش استفاده می کنید، ظرفیت بارگیری این بالابر تنها ۱۰۰ کیلوگرم است. ظرفیت بار ۲۰۰ کیلوگرم

نکته ای که قبل از خرید باید در نظر داشته باشید این است که اگر وینچ بکسل تکفاز از دو لایه سیم بکسل استفاده می کند، طولی را که توانایی حرکت وسایل را دارد نیز به نصف کاهش می یابد.

بالابر بکسلی تک فاز tak3

جمع بندی

بازرگانی  محمود قراچورلو  عرضه کننده بالابر بکسلی تک فاز با ظرفیت های مختلف، سرعت و طول کابل های متنوع و با بهترین کیفیت به خریدارن ارائه می دهد. این محصول از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است تا در سالهای آینده در خدمت شما باشد. با استفاده از تکنولوژی روز و با توجه به مشتریان طراحی شده است. بازرگانی  محمود قراچورلو  نیازهای شما را برآورده می کند و کیفیت عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد.